English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Dienstag, 27. Dezember 2011

H&M INDIRIMDE!

Bugün,  ogluma , yaklasan dogum günü sebebiyle özel bir kiyafet bakmak icin H&M'ye girdim. Bir de ne göreyim, kadinlar kasiyerlerin önünde siraya girmisler. Kuyruk almis basini gitmis:) Eee tabii ki indirim varmis:) Belki bu sefer, kendime uygun bir seyler bulurum düsüncesiyle, H&M 'yi yine didik didik ettim ve yine dise dokunur bir model bulamadim. H&M'nin cocuk koleksiyonunu begeniyorum. Bilhassa bebek ve kiz cocugu koleksiyonunda cok basarili, fakat erkek/kadin koleksiyonunu cok tarz bulmuyorum. Ama yine de, etrafimdaki kadinlarin ellerindeki onlarca giysiyle, kuyrukta bekliyor olmalari, bende " ben de almaliyim, evet evet mutlaka bir seyler almaliyim!:)" baskisi yaratti. Hayir acaba ben mi bir sey bulamiyorum diye, itinayla ve dikkatle kadinlarin ellerindekine göz attim ama yok yok yok... Su ana kadar Leopar desenli bir kiyafetim hic olmamisti. En azindan baslangic olsun diye düsünerek asagidaki elbiseyi aldim.


Esasinda en begendigim elbise, renkli ve yatay cizgili olan üstteki elbiseydi ancak bedeni kalmamisti ne yazik ki...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen