English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Mittwoch, 4. Januar 2012

BARTU'M YENI YILI YÜRÜYEREK KARSILADI!

Canim yavrum...1-2 adimlik yürüyüp, poposunun üstüne düsmelerinden bunalmis olacak ki, tam da yilbasi günü odayi boydan boya dolasti ve bize yeni yilin en güzel hediyesini verdi! Alptan'dan kazandigim deneyimle, o günün artik kirilma noktasi oldugunu anladim. Alp 10 aylikken yürümüstü ama Bartu -düsük kilolu dogdugu icin sanirim- 4 ay daha gec yürüdü. Dogdugu günü hatirliyorum da... Ilkinde oldugu gibi normal doguracagimi düsünmüstüm ama diger taraftan da düsük kilolu dogacagini önceden bildigim bebegimin bu stresi ve yorgunlugu nasil kaldirabilecegi konusunda endiseliydim. Nitekim, saatler süren sancili  bekleyislerin ardindan, sartlarimiz normal dogum icin elvermedi...kalp atislari birden düzensizlesti, doktorlarin, hemsirelerin kosusturmalarini gördükce yasadigimiz o kaybetmek korkusu... Apar topar ameliyathane hazirlandi ve yavrum sezaryenle alindi. Prematüre bebek anneleri ve düsük kilolu bebek doguran tüm anneler eminim benimle ayni yogun duygulari yasamislardir. Hastaneden ciktigimizda 2 kiloydu. Ilk bezini degistirdigim ani hatirliyorum da nasil da üzülmüstüm. Kurbaga bacaklariydi gibi bacaklari:) tutmaya korkmustum, sanki hemen kirilacak gibiydiler. " Benim kücük savascim, bakalim bu savasi kazanabilecek misin?" diye gecirmistim icimden. Ama simdi sükürler olsun. Tüm gelisimiyle normal olan ölcüleri yakaladik.  2012 umarim , insanlarin kendileri icin en degerli ve en önemli olan gelisimlerini bir hediye olarak sunar, tüm insanlara...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen